Re: Autostart z pendrive'a a wirusy

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 16:58:32 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> I da się to jakoś zlikwidować? Googlałem dużo i nie udało mi się
> znaleźć sposobu na to. Bo nawet jak się wiruch nie odpala
> automatycznie po włożeniu to i tak przed zaglądnięciem na pendrive
> muszę klikać go prawym przyciskiem żeby przypadkiem autoodtwarzania
> nie odpalić.

jeśli chcesz wyłączyć autorun dla poszczególnych typów urządzeń to info
jet tu:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/shellcc/platform/shell/programmersguide/shell_basics/shell_basics_extending/autorun/autoplay_reg.asp

chodzi konkretnie o NoDriveTypeAutoRun (wydaje mi się, że pamięci usb by
się do typu 0x4 zaliczały)

nie mam możliwości przetestowania tego teraz

--
Artur Grdeń
mega @ work