Re: George Orwell "Rok 1984"

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Thu 31 May 2007 - 11:49:19 MET DST

ja szanownych Panów grupowiczów przepraszam. Ja nie śledzę wydarzeń w
branży IT, bo nie mam na to czasu i nie jest to mój chleb, więc nie
muszę być "obtrzaskany". Złożyłem maszynkę sobie na Pentium D 3GHz i
zarzucili mi, że mam zabytek - tak wynikło z argumentów za C2D. Ale
logcznie i ekonowmicznie ten wybór był uzasadniony. Jak powiedziałem,
że mam Vistę i że jest dla mnie jako typowego usera, który ma w kompie
kilka tysięcy zdjęć, teraz i filmy z kamery DV, od czasu do czasu
pieprznie coś równie mądrego jak powyższy post na grupę to ta
konfiguracja + Vista jest OK. Ale zacząłem czytać i słuchać co jeden
idiota mówi drugiemu, a ten dokładnie nie sprawdzi tylko powtarza. No
dostało mi się od dziecka neostrady. Ciekawe co na to ERA...? ;-)
Chciałem dobrze ale jak się okazało sam też się wprowadziłem w mały
błąd i nie jest tak jak napisałem wyżej. DRM może i daje się we znaki
ale raczej tym, którzy posiadają specjalistyczne karty do obróbki
audio/video. Mnie teraz NERO 6.8... nie chce skasować nawet płyty, a
co dopiero ją nagrać. Może padła nagrywaka ale tydzień temu jeszcze
działała ;-)

Alcohol 120% mi nie smakuje, wolę DVD Decrypter + Pilsner 4,5%. Co do
jednego zwracam honor - NTG. Przepraszam.