1. Vista Beta? 2. Me->XP?

Autor: nati <xxx_at_wp.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 11:24:45 MET DST

1. Czy moge za darmo pobrac z sieci (lub jakis inny sposob uzyskac) wersje
testowa systemu Vindows Vista, i testowac ja za darmo? Wiadomo, ze wymagania
podawane przesz Microsoft byly zawsze zanizone (np. Windows XP na 233MHz to
raczej porazka). Jesli tak to skad, i ile trwa maksymalnie okres
przeznaczony do testowania? To, ze posiadam licencje na Windows Me OEM ma
tutaj jakies znaczenie?

2. Jesli posiadam licencje na jeden komputer na Windows Me OEM (kupione z
calym komputerem), to czy przysluguje mi jakas znizka na system XP OEM (do
tego samego komputera, lub z licencja dla "systembuildera")?