Re: msiexec w trybie batch'owym

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 10:47:46 MET DST

"Karol" <ktos@gdzies.swiat.wschechswiat> wrote in message
news:f3kj5u$h2s$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> chcę napisać taki skrypt:
> 1) sprawdzić czy na danym komputerze jest odpowiednia wersja Javy,
> 2) jeśli nie - A) odinstalować tą co jest B) zainstalować tę co potrzeba
>
> Nie wiem jak zrobić punkt 1) oraz 2A)
>
> Czy ktoś z Was może mnie naprowadzić jak napisać taki skrypt ?

Wersje javy wyjmiesz chociazby przez java -version, albo z rejestru (reg
query + hklm/software/javasoft)
Odinstalowanie bedzie trudniejsze, ale opis jest tutaj:
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/guide/plugin/developer_guide/silent.html
ewentualnie mozesz probowac z msiexec /u ale musialbys znac lokalizacje
paczki.
Natomiast IMO rozsadniej jest zrobic to w ten sposob:
1) sprawdzic wersje
2) jesli zla, to zainstalowac poprawna, bo javy sie ladnie updatuja.

Moj tryb postepowania jest kiepski, jesli potrzebujesz miec jakas starsza
wersje a na komputerach poinstalowane
sa juz nowsze.