Re: Czemu mi się nie otwiera archiwum GG ? [ot]

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Wed 30 May 2007 - 17:26:31 MET DST

Duke Piotr ośmielił się napisać:

> A ty cos sie go tak uczepil? Chcesz podwyzszyc mniemanie o sobie?

pytanie =/= czepianie

nie potrzebne mi podwyzszanie mniemania o sobie, jesli mam sie przyznac
to wydaje mi sie ze osoba ktora kilka lat uzywa komputera moglaby sobie
poradzici z opisywanym problemem, nie za bardzo moge uwierzyc w to, ze
wieloletni programista kasuje archiwum jesli okienko pokazuje sie poza
ekranem.
Powiedzialbym predzej ze Arek probuje sie po prostu dziwacznie
tlumaczyc, komplenie niepotrzebnie, moge sie myslic, i moze on
faktycznie jest specjalista od programowania. jesli ktos zostal urazony
tym ze zapytalem Arka czym sie moze pochwalic jako programista to
przepraszam, myslalem jednak ze grupy dyskusyjne sa po to by zadawac
pytania.
Mam nadzieje ze nie bedziemy kontynuowac tego watku