Re: odplokowanie portu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 30 May 2007 - 13:51:06 MET DST
Message-ID: <r67h9uptlosg.dlg@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Wed, 30 May 2007 10:16:23 +0200, Waldek napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
> news:1ax7dnw03pn98.dlg@kwinto.prv...
>> Dnia Wed, 30 May 2007 08:56:30 +0200, Waldek napisał(a):
>>
>>>> Wywal to Freesco i wtedy spróbuj.
>>> Już nad tym myslałem - ale jest to trochę skomplikowane technicznie,
>>> fresko
>>> dzieli internet
>>
>> To podepnij na chwilę Internet bezpośrednio. Nawet przez zwykły modem i
>> dialup TPSA.
> CZyli jak dobrze rozumiem sugestje sprawdź czy to wina mojego kompa czy leży
> dalej - mam wrażenie że dalej, gdyż wiem że komuś wczoraj udało się nawiązać
> połączenie VPN.
> Czy może to być przyczyna słabego łącza

Dokładnie o tym myślę. Najpierw ustal, czy problem nie leży czasem w
specyficznych ograniczeniach używanego przez Ciebie łącza, np. w tym
Freesco. Bo w tej chwili szukasz trochę na ślepo. Można to sprawdzić na
wiele sposobów, można np. przynieść notebooka i podpiąć go do swojej
sieci, choć najpewniej byłoby wziąć pod pachę swojego peceta i wpiąć go
w takie łącze, o którym wiesz, że działa.

-- 
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki
Received on Wed May 30 13:55:10 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 30 May 2007 - 14:42:08 MET DST