Re: PEGASUS , SPF i Wirtualna Polska

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 30 May 2007 - 08:50:13 MET DST

Dnia Wed, 30 May 2007 07:56:56 +0200, Piotr Pitucha napisał(a):

> Witam odpowiem trochę hurtem
>
> - Skylla, POP3 działa, pocztę ściągam ale z SMTP jest kłopot, nie mogę
> wysłać
> - Michał, mnie odbija wszystkie :(
> - Kajetan, chyba nie ten trop, listy wysysłane z tego samego adresu ale ze
> strony WWW dochodzą :(
> Mimo wszystko dziękuję
> Piotr

Może pomoże włączenie autentykacji smtp?

A co do tego zauważonego odbijania poczty - bardzo rzadko wysyłam coś do
serwera wp.pl, ale właśnie dwa dni temu miałem taki przypadek, że ich
serwer smtp dwukrotnie odbił mi wysyłaną pocztę z komunikatem "-451
Sprobuj ponownie / Please try again later", i to już po zaakceptowaniu
odbiorcy. Dopiero trzecia wysyłka się powiodła. Może to był jakiś
przejściowy problem, nie wiem. Tak więc sam sprawdź telnetem, w którym
momencie serwer odbija Twoją pocztę.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/