Re: Ikonka Excel

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 17:39:05 MET DST

maniac napisał(a):
> Dziękuję, pokazałeś mi sposób na mnóstwo ciekawych ikon... Niestety - tej jednej
> tam nie ma.

dodam tylko, że każda ikona może mieć wbudowanych kilka różnych
rozdzielczości i liczb kolorów, a system wyświetla ikonę w odpowiedniej
liczbie kolorów i rozdzielczości zależnie od potrzeb. zatem ikona o
którą ci chodzi może wyglądać inaczej jeśli ustawisz widok małe ikony, a
inaczej jeśli widok duże ikony, jak również inaczej w widoku pokaż
miniatury.

--
Artur Grdeń
mega @ work