Re: odplokowanie portu

Autor: Waldek <brak_at_wp.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 14:00:03 MET DST

news:shmznip1quth.dlg@kwinto.prv...

> Nie znam tego konkretnie urządzenia, ale ZTCP do poprawnej obsługi VPN
> niezbędne jest odblokowanie protokołu GRE (IP 47).
> http://www.tomshardware.pl/network/20030612/vpn-01.html
To czytałem już ale nic nie pomogło, zresztą co się oriętuje chodzi o coś
innego - opis innego programu
Ja wiem że łączę się za pomocą protokółu IPSec/TCP na porcie 10000 - tak
jest w orginalnej konfiguracji na której jak pisałem nie mam wpływu.
Dzisiaj byłem u znajomego który ma DSL (chyba - nie jestem tego pewien na
100%) i udało się mi nawiązać połaczenie -poprosił mnie o hasło - akurat
tego nie mniałem pod ręką, ale już widzę że będzie dobrze - ja tego nie
otrzymuję u siebie.
i teraz pytania dlaczego ja nie mogę połączyć się ze swojego połączenia, a
także nie może się połączyć osoba która ma o wiele lepsze łącze.
Co zmienić w ustawieniu w kompie aby to działało - próbuje na XP i w98
Może to coś zmieni jak podam gdzie chcem się dostać
http://konkurs.nfz-gdansk.pl/

Waldek