Zjarany zasialacz, plyta - co dalej?

Autor: Grzegorz B. <grzegorz_at_nospam.com>
Data: Tue 29 May 2007 - 12:19:55 MET DST

Witam

Spalił się zasialacz w kompie PIII i pociągnął za sobą płytę (co do innych
podzespołów to nie wiem bo na razie nie mam jak sprawdzić).
Komp już trochę leciwy ale ma licencje OEM na Windows 2000 oraz Office 2000
SBE. Czy wstawienie nowej płyty głównej łamie warunki OEM? Na fakturze nie
jest wyszczególnione jaka płyta.
Jeśli nie, to jak wygląda sprawa aktywacji? ZTCP W2K nie wymagał aktywacji
ale Office 2K już tak.
TIA

Pozdrawiam
Grzegorz