dziwny problem z jednym z userów active directory

Autor: Maciej Jurkiewicz <mj_at_pwserverNOSPAM.dabrowa.pl>
Data: Tue 29 May 2007 - 11:39:15 MET DST

Hello.
Sieć 150 kompów. Jestem na etapie wdrażania ActiveDirectory w sieci.
Większość komputerów jest już przeniesiona do domeny.
Za każdym razem gdy przenoszę użytkownika robie w ten sposób, że ustawiam
komputer do pracy w domenie, tworzę użytkownika w AD Users and Computers,
kopiuje jego dokumenty na serwer do katalogu o nazwie loginu, ustawiam
scieżkę profilu i home folderu (tam gdzie kopiowałem pliki) odpowiednio na
E:\profile\%username% i \\ssr4\home\pracownicy\%username% (gdzie ssr4 jest
nazwą serwera). I w 99% przypadków mi ta procedura działa. Natomiast
ostatnio dodając użyszkodnika nie zostają przekierowane jego foldery z
serwera (tak jakby folder redirection nie dziłał). Pomyślałem, że problem
jest z komputerem na którym ten user pracuje. Sformatowałem go i
zainstalowałem od nowa, ale problem pozostał. Dodatkowo sprawdzałem na innym
komputerze na tym felernym użytkowniku i tam też nie przekierowuje
folderów.Na innych użytkownikach jest ok. Eventvwr daje coś takiego:

Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: Folder Redirection
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 111