Re: Duże obciążenie procka

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Mon 28 May 2007 - 19:00:09 MET DST

jezada ośmielił się napisać:
> XP z kompletem uzupełnień, ZoneAlarm z antywirusem,
> 1000 razy skanowane dyski "czym się dało", a przy
> odpaleniu przglądarek (IE 7, N, Firefox) potwornie
> grzeje sie procek ! Logi na pewno czyste. Żadnych obcych
> procesów. O co chodzi i czym powalczyć?...
> Boję się czasami, że mi komp odleci - tak wentylator
> gwiżdże (już przy załadunku systemu)...
jesli chodzi o ff to jest cos takiego jak "safe mode" (na pasku start w
mozilla firefox), mozesz go uzyc (najpierw wydz z wszystkich
przegladarek) i zapodac zablokuj dodatki, i spr czy jest lepiej jesli
tak to kwestia ktoregos dodatku, mozesz rowniez poszparac w czyszczeniu
prywatneych danych i wyczyscic pamiec podreczna, ale to chuyba nie to.

Skoro to jest w obu przegladarkach to moze nie jest problem przegladarki
a calego systemu (netu), moze spr przywrocenie systemu sprzed dnia gdy
to sie zaczelo, lub moze nalezy odinstalowac ostatnie poprawki do
windowsa, potrafia czasami namieszac.