Re: tworzenie listy plikow;

Autor: Filip Drunkenstein <czarny_x_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 18:28:30 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <SPAM.wswiktor@poczta.SPAM.fm.SPAM> napisał w
wiadomości news:f3c5h9$loo$1@news.onet.pl...
> Dlaczego DOS-owe? Mowa była gdziekolwiek tu o DOS-ie?
Mnie pisania batch file'i uczyli (a raczej uczyłem się na bachach innych) za
czasów w których kolejna do wydania winda nazywała się jeszcze Chicago i
była AFAIR na 14 dyskietkach (beta).
Nie jest to więc metoda nowa. A jak inaczej to nazwać linio-poleceniowe? W
sumie grupa entkowa, więc by bardziej pasowało może ;-)