Re: Poland support help

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Mon 28 May 2007 - 13:47:17 MET DST

On 28 Maj, 13:22, Tomasz Onyszko <t.onyszko_nosp...@w2k.pl> wrote:
> Hmmm ... ja moze zle czytam - OEM nie ma zerowego wsparcia tylko ma
> wsparcie u tego kto ci go dostarczyl. Te firmy przejely na siebie takie
> zobowiazania wobec ludzi ktorzy kupuja wersje OEM przez nich dostarczana

tak, ale jaka jest wiedza na temat Vista kogoś kto ma dobre układy i
popycha tylko system w dużych ilościach? No właśnie ;-)

ale teraz coś lepszczego. Przepraszam za mały OFF - Allegro ;-)

"Pragnę Panu wyjaśnić, że w przypadku oceny zasadności usunięcia
komentarza
kierujemy się TYLKO tym co widać w naszych systemach i bazie danych.
Nie są
rozpatrywane "dowody" zewnętrzne takie jak oświadczenia stron,
korespondencja
pomiędzy stronami, opinie osób trzecich etc. W przypadku komentarzy
nie jesteśmy
stroną transakcji i dlatego nie podejmujemy się rozstrzygania
nieporozumień czy
konfliktów wynikających z wystawianych opinii, a naszą ingerencję
ogranicza się do
absolutnego minimum. Nieporozumienia wynikające z wystawionych
komentarzy strony
powinny załatwiać pomiędzy sobą np. za pośrednictwem sądu. Taka
polityka firmy
obowiązuje od początku jej istnienia."

Wow ;-) Jestem pod wrażeniem ;-)