licencje

Autor: kundzia Pindzia <kundziapindzia_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 10:32:07 MET DST

Mam zamiar kupić laptopa ale niestety te które mi się podobają są sprzedawane
tylko z windowsem vistą home premium w wersji angielskiej, a ja chciałbym
vistę ultimate w polskiej wersji językowej. Windowsa chcemieć legalnego ale
nie stać mnie na wywalenie ciężkiej kasy na wersję pudełkową ultimate a
zamiast tego może dałoby się zrobić upgrade z wersji angielskiej home na
polską ultimate albo może kupić do laptopa wersję OEM ultimate tylko czy to
będzie zgodne z pochrzanioną umową licencyjną microsoftu?
Co to za bandytierka jest żeby komputer sprzedawać bez możliwości wyboru
systemu operacyjnego!? To o pomstę do nieba woła!