Backup - problem

Autor: Raffachi <trafalko_at_wp.pl>
Data: Mon 28 May 2007 - 09:46:01 MET DST

Witam serdecznie, mam następujący problem: wykonałem kopię backup.bkf
wybranych katalogów na dysku zewnętrznym przy pomocy narzędzia "kopia
zapasowa" na WinMediaC, po podłączeniu dysku do innego komputera z Win
XP Proff i próbie przywrócenia plików i użyciu kreatora, w oknie nie
pokazują mi się pliki do odtworzenia (mimo iż zaznaczyłem plik backup)
i pojwaia się komunikat: "Plik kopii zapasowej zawiera nie rozpoznane
dane i nie może być użyty. O co tu chodzi, jak mam odzyskać te dane???