Re: Przeniesienie systemu Win2K na inny komputer

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 27 May 2007 - 13:43:59 MET DST

Dnia Sun, 27 May 2007 11:11:36 +0000 (UTC), MisiekK napisał(a):

> Port jest niestandardowy.

> Do tego musi dzialac siec.

> Nic z tego... Ech...

Podnosiłem już takie systemy. Jak chcesz się pobawić, to zrób tak:
- zainstaluj na tym pececie nowy system obok starego
- odszukaj plik .inf odpowiedzialny za obsługę portu klawiatury
- ręcznie dodaj do rejestru starego systemu stosowne wpisy i przekopiuj
pliki sterownika we właściwe miejsca. Wszystkie informacje znajdziesz w
pliku inf.
Dodam, że całkiem możliwe jest, że z klawiaturą/myszą USB pójdzie Ci
łatwiej. Mysz podpięta pod port szeregowy też powinna była zostać
automatycznie wykryta i zainstalowana. A mając mysz już sobie poradzisz.

A, i jeszcze jedno: w trybie awaryjnym ładowane są tylko niektóre
sterowniki. Są one wylistowane w tym kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal.
Ułatwi to wyszukanie sterownika odpowiedzialnego za mysz/klawiaturę -
wystarczy porównać ten klucz z kluczem ze starego systemu.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/