Re: prog sledzacy zmiany w systemie

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 23:14:02 MET DST

> Total Uninstall 4.02
> http://www.martau.com/tu.php

dzieki, interesuje mnie jedna aplikacja ktora mi dziala przez 10dni, termin
sie skonczyl i po ponownym zainstalowaniu blokada nie znika. Gdzies mi ta
aplikacja cos zostawia. Total Uninstall dziala na zasadzie porowywania
obrazow przed i po instalacji programu, wiec jak teraz probuje zainstalowac
ta aplikacje z TU to mi tez nie dziala. Nie wiem czy jakbym z formatowal
dysk i znowu zainstalwal swoja aplikacje z TU czy by mi wylapal te zmiane
ktora odpowiada za czas programu. Czy dzieki temu narzedziu da sie to
osiagnac? (ewentualnie sporobuje na jakims czystym kompie i porownam zmiany)