Re: Dwie wersje Windowsa.

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Sat 26 May 2007 - 17:20:28 MET DST

Dnia 2007-05-26, o godzinie 12:14:54, użytkownik *ZikO* napisał(a) w
wiadomości: <news:f391bb$o2a$1@news.onet.pl>

> Jak widzicie pomysl umieszczenia dwoch wersji tego samego Windowsa XP na
> dysku, jedna mialaby byc dla programow a druga tylko dla gier?

Bez sensu. IMHO za dużo babrania się z ciągłym przełączaniem *takich
samych* systemów, ich aktualizacją , itd.

> Mam problem bo czesto sie u mnie istaluje i odintalowuje gry i chcialbym
> sie jakos od tego uniezaleznic, a wiem, ze takie instalacje/deinstalacje
> tylko zasmiecaja system. Zreszta juz teraz chodzi jak wol :/

Gdybyś monitorował instalację, to byś teraz nie miał tego problemu.

Total Uninstall 4.02
http://www.martau.com/tu.php

> Problem jeszcze jest taki, ze jedna z tych gier dziala na wczesniejszych
> sterownikach, a z kolei program graficzny mile widzi nowsze wersje itd.

Zainteresuj się programem VMware i/lub Virtual PC

http://www.vmware.com/
http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/virtualpc/default.mspx

> Czy jest jakies w miare dobre narzedzie, ktore by wyczyscilo rejestr i
> twardy dysk z nieuzywanych juz plikow itd.

Obawiam się, że mniej czasu zajmie ponowna instalacja systemu i
skorzystanie z moich rad...

--
Pozdrawiam
Pink