Re: Przeniesienie systemu Win2K na inny komputer

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 25 May 2007 - 23:17:24 MET DST

Dnia Fri, 25 May 2007 19:27:20 +0000 (UTC), MisiekK napisał(a):

> Instrukcja dotyczy stacji roboczej, a u mnie sprawa dotyczy kontrolera
> domeny z zainstalowanym CA i mowiac szczerze chcialbym zeby mi to bez
> wiekszego problemu dzialalo po przeniesieniu...

Słusznie, sorry.

Pewnie zaraz ktoś podpowie, żeby postawić nowy kontroler domeny, zrobić
go zapasowym, zsynchronizować konfigurację, po czym odłączyć stary
kontroler i wypromować nowy jako główny, ale ja się tam na kontrolerach
nie wyznaję :-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/