Re: Katalog temp

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 25 May 2007 - 21:38:23 MET DST

Piotr Palusiński log:
 [...]
> A więc zdecyduj się i podejmij męską decyzje, można czy nie można skasowac
> te 3.5 GB jak to było w pytaniu Jacenta cyt: "Czy mogę bezpiecznie usunąć
> katalog temp, który jest w dokuments and settings? Zajmuje mi ponad 3.5
> GB"

Help ... "chłop swoje, organista swoje"! :-)
Jeżeli w katalogu Temp (aktywny user) będzie miał chociaż 1 plik .temp
(używany przez system vel inny program vel innego użytkownika") katalogu
Temp nie uda mu się skasowac. Pozostałe pliki czyli 3,5 GB - (aka minus)
inkryminowane/pozostałe pliki można skasowac bez oporu.
I to by było na tyle w sprawie ajaj.temp ...!;-)

--
" ... Wesołe jest życie staruszka
Gdzie spojrzy tam bóstwo co krok ..."