[WinXP Pro] Źle działa skrót klawiaturowy Ctrl+C w IE7

Autor: RR <comindexjbcj_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 18:36:02 MET DST

Dzien dobry

Prosze o poradę, co mam zrobić, aby dobrze działał skrót klawiaturowy Ctrl +
C. Nie jest kopiowana do Schowka wartość, zmienianej przy pomocy opcji z
menu kontekstowego Zmień Nazwę i zaznaczonej, nazwy pozycji w Ulubionych. W
Schowku pozostaje niezmieniona stara wartość.

Ponieważ często wykonuję takie operacje jest to dla mnie dużym utrudnieniem,
aby osiągnąć cel muszę posługiwać się myszką (myszka robi to dobrze) co
znacznie utrudnia pracę.

W poprzedniej wersji IE tej wady nie było.

Pozdrawiam
Rafał