Re: Problemy z hibernacja, usb i DVD-RW - vista

Autor: gajowy <gajowy2020_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 May 2007 - 11:20:25 MET DST

Michal Kawecki wrote:
> Dnia Fri, 25 May 2007 10:28:34 +0200, gajowy napisał(a):
>

> Sprawdź, czy są jakieś wpisy w Upperfilters lub Lowerfilters zgodnie z
> tym artykułem: http://support.microsoft.com/kb/314060 . Nie przejmuj
> się, że on nie dotyczy Visty, problem jest wspólny. Tu jest też nieco
> informacji na ten temat:
> http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=328585 .

To już wczoraj przerabiałem przy okazji usuwania sterownika
"PX20Help.sys", który mi się skądsik przyplątał. Problem był tylko taki,
że nie miałem obu tych "filters", a tylko jeden (nie pamiętam, czy
upper, czy lower, a sprawdzę dopiero po powrocie do domu). Tym niemniej
nie pomogło... Wieczorem spróbuję raz jeszcze.

Może pożyczę jakąś inną nagrywarkę i sprawdzę, co się stanie...

Pozdrawiam
Michalw