Re: Katalog temp

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 18:23:10 MET DST

*Jacent* pisze:

> Witam
> Czy mogę bezpiecznie usunąć katalog temp, który jest w dokuments and
> settings? Zajmuje mi ponad 3.5 GB więc mnie trochę to denerwuje ;)
> Podejrzewam, że można, ale nie jestem pewny czy nie ma tam jakichś
> tymczasowych ustawień itp...

Sam folder zostaw ale jego zawartość możesz spokojnie usunąć. Może zostaw
tylko pliki z dzisiejszą (tzn. w momencie kiedy będziesz usuwał pliki)
datą utworzenia. No i przed usunięciem, przejrzyj jeszcze zawartość
folderu czy nie ma tam aby jakichś zagubionych a może potrzebnych
załączników z poczty, plików rozpakowanych z archiwów itp, itd :).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]