Re: Upierdliwość Windowsa względem CD

Autor: BrunoN <brunon99_at_MIELONKA.o2.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 15:15:28 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Najlepiej *w ogóle* wyłączyć autostart (niedawno na grupie
> był podawany odpowiedni wpis do rejestru). Uodporni to dodat-
> kowo Twój komputer na niektóre pojawiające się ostatnimi czasy
> szczepy wirusów "pendrajwowych".

I wirusy dostarczane na niektórych płytach audio - miałem kilka tygodni
temu problem z płytą Faithless, która w ramach zabezpieczeń
antypirackich zainstalowała bez pytania jakąs swoją radosną wersję
sterowników do CD (ASPI?), która miała zwyczaj rzucać system na pysk
przy korzystaniu z płyt audio (czasem podczas słuchania i ZAWSZE podczas
zgrywania płyt CDexem).

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo