Re: Dwa XP na jednym dysku i bootloader na USB

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 13:01:04 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:f2mbb7$ljr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mnie tam zawsze uczyli, że na jednym dysku można mieć w sumie 4, w tym ew.

Tyle jest miejsc w sektorze MBR.

> jedną rozszerzoną (ale to było za PRL-u, teraz w IV RP pewnie może być ich
> tyle, co wicepremierów). I że widoczna powinna być jedna podstawowa,
reszta
> podstawowych powinna mieć atrybut "hidden", bo inaczej... DOS zgłupieje
;-)

Mnie jakoś nie głupiał... fakt, że mieszał nieco z przypisaniem literek, ale
już jak przypisał, to się tego trzymał, jeśli nie dodawało się, bądź nie
odejmowało, czy nie zmieniało typu partycji.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje