XP PRO - licencje BOX a szpiegowanie użytkownika

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Thu 24 May 2007 - 11:18:59 MET DST

Witam!
Noszę się z zakupem upgradu do XP PRO Box (z W2K EN BOX). Nie jest to
takie tanie jak się spodziewałem no ale trudno. Nie wiem tylko jednej
rzeczy. Jak to jest z rejestracją BOX'a? OEM przypisywany jest do
płyty głównej. Zmiana płyty - potrzebna nowa licencja. A rzecz wygląda
tak: w firmie pracuję na W2K, a XP potrzebne do domu. Później może
pójdzie do firmy (jak zmienie sprzęt). I teraz pytanie - czy MS nie
będzie się czepiał jak sobie porejestruje XP na kilku maszynach? Wiem,
że licnecja jest na jedno stanowisko ale nawet mając ją na dwóch
koputerach i tak pracuje tytlko na jednym z nich (no chyba, że robie
backup laptopa :-)).

Pytam, bo z W2K sprawa jest prosta. Nic nie wysyła i nie sprawdza w
MS. XP powie, ten system pracuje na X maszynach...