Win XP Prof.+ Novell = problem

Autor: YARO <jarsoft_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 May 2007 - 07:54:42 MET DST

Witam
Sytuacja jest następująca. Mam 2 serwery, na jednym Win2000 Server jako
kontroler domeny (Active Directory) na drugim Novell Intranetware 4.11. Na
stacji roboczej Win XP Professional z SP 2 + klient Novell 4.83 z SP. Wszystko
chodzi elegancko, ale jest problem tego typu, że np. zostawiam kompa
bezczynnego na kilka godzin i wiesza mi połączenia z serwerami i pomaga tylko
reset (sam komp się nie wiesza). System czysty, bez wirusów, instalowany 3 dni
temu. Jak używam aktywnie dysków sieciowych jest ok, a jak np. siedzę tylko w
necie to wiesza połączenie, tyle że net dalej chodzi, nie mogę się tylko do
serwerów dostać. Pod Win 2000 na tej samej stacji roboczej w tej samej
konfiguracji jest wszystko OK. Uprzedzając odpowiedź - firewall wyłączyłem i to
samo.

Proszę o poradę co dalej z tym badziewiem zrobić.

YARO