Niesprawny tryb wstrzymania i hibernacja

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 23 May 2007 - 11:54:24 MET DST

Ostatnio chciałem komputer przesunąć w stan wstrzymania lub hibernację.
niestety jedno i drugie kończy sie twardym resetem.

Tryb wstrzymania - komputer przechodzi do stanu wstrzymania i po 3 - 5
sekundach następuje twardy restart.

Hibernacja, pamięć jest zrzucana do pliku, komputer sie wyłacza. Po
włączeniu plik jest wczytywany jednak po zakończeniu wczytania pozostaje
tylko czarny ekran.

Domyślam się ze może miec to związek z nieznanym urządzeniem w
komputerze. Które tak sie identyfikuje.
ACPI\PNPB02F\3&13C0B0C5&0
Nijak nie mogłem znaleźć do niego sterowników. W paczce na cd do płyty
głównej nic nie ma.