Re: Backup przez sieć

Autor: Daniel Strzalinski <spamy.precz_at_jakis.serwer.pl>
Data: Wed 23 May 2007 - 10:48:38 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Sprawdziłem zawartość zip-a utworzonego pod XP SP2 - pliterki są
> poprawnie zachowywane.

U mnie na Backup 1.0.0.1 i XP SP2 Pro robi się tak:

Moje źródła danych - Moje črˇd│a danych

Co ciekawsze jeśli będę chciał ponownie zrobić backup danych z
wykrzaczonymi pliterkami to wywala na tych plikach error i nie są kopiowane.

Napisałem do Comodo w tej sprawie, już ktoś zgłaszał takie rzeczy na ich
forum.

pozdrawiam
Daniel Strzaliński