Re: USB pod NT 4.0

Autor: CzarnyLewis <CzarnyLewis_at_wp.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 20:37:40 MET DST

Zapomniałem o tym linku - o to on:
http://ftp1.us.dell.com/utility/R62200.EXE

Instalujecie, restart i od tej pory USB działa pod NT 4.0 (PnP!!!).

U mnie z drukarką było tak - w ustawieniach (po zainstalowaniu
powyższych sterowników) zmieniłem emulację USB na LPT3 czy 4(jakoś
tak). Następnie zainstalowałem dowolny sterownik do drukarki (z płyty
z NT4.0) - po restarcie drukarka normalnie funkcjonowała - choć
niestety sterownik nie obsługiwał specjalnych dodatkowych właściwości
drukarki. Moja drukarka to Canon S200 (pod USB oczywiście).

Pozdrawiam