Re: Windows XP contra Windows XP :)

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_bez_tego_o2.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 08:34:54 MET DST

Artur(m) pisze:
> Jaka jest różnica pomiędzy
> Win XP Prof SP1
> i Win XP Prof SP2

w sp2 wprowadzono wiele zmian, nie powinny teoretycznie miec wplywu na
prace programow, ale... np ktores nero nei dzialalo z sp2 i nalezalo po
prostu zainstalowac nowsza wersje ciebie to chyba tez czeka.
Pomiedzy roznymi wtydaniami windowsow (nawet z tym samum buildem) moga
istniec roznice, nop w zasadach grupy (gpedit.msc) ale to raczej nei o
to chodzi.

> Na jednym zainstalowałem Protoolsa LE 5.3.1
> i hulał na drugim zainstalowałem i uruchamiając go przeładowuje system
> i sypie komunikatami (różnymi)
>
> Aplikacja lub biblioteka dll
> C:\programfiles\gididesign\protools\paceilui.dll
> nie jest poprawnym obrazem systemu win mt

wyglada jakby dllka byla uszkodzona, spor czy na pewno jest ok, ew.
przegraj z tego innego windowsa, podejrzyj ja binarnie czy na pewno to
jest dll

> Dźwiękówkę pokładowa włączałem i wyłaczałem bez różnicy

czy to moze miec znaczenie?