Re: logowanie, hibernacja

Autor: Mark <nie_at_mam.pl>
Data: Tue 22 May 2007 - 04:17:52 MET DST

news:18l0hqk9m2v8m$.dlg@kwinto.prv...

> Hasło zawiera jakieś znaki spoza ASCII?
> A jak w ogóle je usuniesz?
Haslo zawieralo wylacznie 12 znakow alfanumerycznych
Po usunieciu hasla praktycznie to samo - Po kliknieciu na nazwe uzytkownika
pojawia sie pole na haslo niezaleznie czy wpisze haslo stare czy zostawie
miejsce puste zalogowac sie nie moge... Rowniez nie dziala alt + ctrl + del
Jedyna roznica polega na tym, ze po usunieciu hasla nie moge sie zalogowac
na zdalny pulpit.

> To wina BIOS-u.
Kurcze z tymi asusami to same problemy;/