Re: ctrl-c alt-c

Autor: Trtd <trtd_at_o2.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 21:45:46 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Jakiś sterownik albo program. Ponieważ nic o tym nie piszesz,
> sugeruję najprostsze rozwiązanie: zainstaluj obok drugi,
> *czysty* system i zobacz, czy będzie działał bezproblemowo.
> Oczywiście przed testem nie instaluj na nim niczego. Potem
> dopiero doinstalowuj kolejne elementy patrząc, czy przy
> którymś się nie dzieją takie cuda.

Kupiććłem Microsoft Natural Ergonomic 4000.
Sterownik: IntelliType Pro 6.1 32-bit for Windows XP
ze strony :
http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/DownloadResult.aspx?prod=m_nek4000&os=XP_32&lang=en&driverVersion=IntelliType%20Pro%206.1%2032-bit%20for%20Windows%20XP

Bardzo wygodna klawiatura, ale szok ze nawet ta klawiatura nie dziaććła
kompatybilnie z włććasnym producentem.
Rozumiem ze inne mogly sie buntowac, ale nie ta.

Deltak