Microdsoft Natural Ergonomic 4000

Autor: Trtd <trtd_at_o2.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 10:48:31 MET DST

Kupilem klawiaturććęć "Microdsoft Natural Ergonomic 4000".
Miałem nadzieje ććże to pomoże na moje boląććczki opisane w innym wąććtku.
Celowo nie zmieniam bććłććędććów wprowadzonych przez klawisze Alt i
Ctrl. To juććż jest 5 klawiatura ktććórąćć podłććąććczyłem do tego systemu.

Co ciekawe pod Linuxem, któććry mam zainstalowany na innej partycji
klawiatura dziaććła OK.
Czy Microsoft nie jest w stanie byććć kompatybolny z klawiaturććą
ktććórććą opatrzyłćć swoim logiem.
Mam legalnego windowsa dlatego mogęćć narzekaććć na to badziewie.

Deltak