Re: problem chyba z ustawieniami zasad grupy

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Mon 21 May 2007 - 10:41:54 MET DST

Artur ośmielił się napisać:

> jak mozna odnalezc taka problematyczna usluge?

niestety normalnyhc metod nie znam, mam pomysl cos na okolo, jesli w
dzienniku zdarzen nie ma nic ciekawego. Otoz mozna tak jak juz
wspomnialem we wlasciwposciach uslugi ustawic zeby automatycznie sie
restartowala ale mozna rowniez wtedy uruchumoic program, wiec dla kazdej
takiej uslugi uruchamialbys progam no notatnik a parametr to bylaby
nazwa uslugi, przy wywroceniu uslugi notatnik bedzie probowal otworzyc
plik o nazwie uslugi ale oczywiscie nie znadzie i wyskoczy z komunikatem
ze nie moze otworzyc pliku i bedziesz miec komunikat na ekranie!
> niestety nie ma juz tego punktu przywracania...

aha czasami po zainstalowaniu lat do windowsow dzieja sie rozne dziwne
rzeczy, chociaz dzieje sie to rzadko, jesli to to to nalezaloby albo
jesxcze raz poszukac lat (np lat do lat) na www.windowsupdate.com albo
odinstalowac najnowsze (w dodaj usun programy wlacz pokaz aktualizacje i
masz daty aktualizacji lat, a mniej wiecej wiesz kiedy zaczal sie problem)