udastepnianie folderow publicznych w outlooku

Autor: Artur <zhan_at_op.pl>
Data: Mon 21 May 2007 - 10:18:56 MET DST

witam,
moze mi ktos wyjasnic jak wyglada sytuacja z prawami do folderow publicznych
w outlooku?
problem wyglada nastepujaco, jest sobie folder publiczny, w ktorym sa
kontakty i terminarz, kontakty sa widoczne dla wszystkich uzytkownikow a
terminarza niestety nie widzi nikt oprocz sekretarki... sekretarka pomimo
tego, ze we wlasciwosciach kalendarza widnieje jako "przegladajacy" ma
mozliwosc pelnej edycji zawartosci... niestety mie ma uprawnien do zmiany
ustawien udostepniania... w przeciwienstwie do "kontaktow" w tym samym
folderze, gdzie sekretarka ma mozliwosc zmiany ustawien udostepniania...
i moje pytanie... czemu sekretarka moze edytowac kalendarz skoro jest tylko
jako "przegladajacy"?
skoro ma te mozliwosc to moze jest jakis sposob na to zeby mogla zmienic
parametry udostepniania kalendarza tak zeby wszyscy mogli go widziec?

--
pozdrawiam