Re: USB pod NT 4.0

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Sun 20 May 2007 - 21:50:30 MET DST

identyfikator: 20040501 ośmielił się napisać:
> istnieje jakiś programik/sterownik pod Windows NT 4.0 który umożliwa
> uruchomienie na tym windowsie USB...
> ja wiem, że nie można bo jądro nie obsługuje, ale ten programik potrafił
> prawidłowo obsługiwać drukarkę USB... może ktoś wie co to za programik i
> skąd zassać?
jesli to drukarka hp to byl soft chyab sie nazywal "HP Network Printer
Wizard" i z tego co pamietam, to potrafil wiele nie tylko instalowac
drukarki sieciowe. Oczywicie nalezaloby sciagnac wersje pod NT4.
Niestety nie jestem w pracy i nie chce mi sie sciagac tego programu zeby
sprawdzic doklandie jakie byly jego mozliwosci, ale moze akurat sie przyda.