Re: prgramy pod dos - windows xp oraz 2000

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Sun 20 May 2007 - 16:06:42 MET DST

Linuxik ośmielił się napisać:
> Witam,
> mam pytanie co można zrobić aby programy typu FK chodzące pod dosem chodziły
> szybciej.W chwili obecnej zmieniłem config.nt i autoexec.nt parametry
> buffers i files.Dane czyli dbf są trzymane na sambie. Zna ktoś jeszcze
> jakieś inne możliwości co można zrobić aby było szybciej ??

we wlasciowsciahc exeka mozesz poustawiac parametry pamieci ems i xms
moze twoje programy dzialalyby lepiej gdyby takowa dostawaly a moze nie
dostaja bo domyslnie chyba tam sa wartosci zerowe (z tego co pamietam
to ems nalezao jeszcze wlaczyc w config.nt)
Programy dosowe lepiej dzialaja na fullscreenie a nie w oknie.
Dodatkowo moze (ale nie jestem pewnien) pomoze ci "wykrywanie
bezczynnosci". Proces w systemie od programow dosowych to ntvdm.exe
jesli osoba uzywa tylko dosowych programow to mozna dac priorytet wysoki
dla takiego procesu, a jesli uzywa i dosowych i czasami "sie przelacza"
np do worda to lepiej dac "niski" bo to zazwyczaj zzera 100% zasobow,
npo chyba ze mamy 2 procesory/rdzenie to wtedy w zasadzie to nie ma
roznicy. Priorytet nalezy nadawac za kazdym razem :/ nop chyba ze sie ma
programik do automat. nadawania prorytetow.