tworzenie listy plikow;

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 20 May 2007 - 11:53:03 MET DST

hej!

potrzebuje tworzyc sobie listy plikow - np. .exe - ktore znajduja sie na
komputerze; to sie czesciowo wiaze z moim pytaniem o woluminy - chcialbym
znajdowac pliki na wszelkich pamieciach RW (dyski, pendrivy);

sciagnalem GnuWin32-findutils i mam juz polecenie `find` ;-) zatem moge
zrobic np. `find c:/ -iname "*exe" -o -iname "*msi" -o -iname "*cab"`
dzieki czemu po "chwili" oczekiwania otrzymam liste plikow exe|msi|cab;

problem tylko z ta "chwila" - niestety przeszukiwanie dysku jest dosyc
czasochlonne - a ja bym chcial uruchomic tego typu polecenie w trybie
automatycznym - np. po uruchomieniu komputera, etc;

czy jest moze inny sposob na zebranie listy plikow? to nie musi byc bardzo
"na zadanie" - moze byc np. tak, ze program sobie w czasie aktywnosci
uzytkownika "przy okazji" przeszukuje dysk i np. po dwoch dniach pojawia
sie lista znalezionych w tym czasie plikow; efekt powinien byc zrzucany
do pliku;

a moze jest taki program, ktory dodatkowo bedzie umial przejrzec naglowek
pliku i ocenic, czy nie jest to np. binarka ze zmienionym rozszerzeniem?
cos jak linuksowe polecenie `file` - tez jest w gnuwin32, ale ciagle ten
czas przesukiwania dysku;

adas;