Re: Dwa XP na jednym dysku i bootloader na USB

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 08:13:01 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):

> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości

> Podstawową i rozszerzoną... ;)
>
> Piciu

Prawda. Tyle ze podstawowe są 2 i rozszerzona (3 partycje logiczne).
Na drugim dysku 3 Podstawowe i rozszerzona (2 partycje logiczne).

Nie jestem daltonistą! Czytać umiem.

Wracając do wątku można mieć chyba max 4 podstawowe dla Windows i tylko
jedną rozszerzoną (bo nie testowałem ile można miec rozszerzonych gdyż
dla rozszerzonej przydzielałem całe dostępne miejsce.
Logicznych Windows ogranicza do 26 - (CD/DVD + 2xFDD + 1Pri) co daje 22
partycje logiczne w systemie.