Re: Przenoszenie ról wzorców

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 00:07:16 MET DST

radziwil@wp.pl wrote:
> Próbuję przenieść role wzorców z jednego serwera na drugi. Korzystam z
> programu ntdsutil z linii poleceń. Po wykonaniu wszystkich poleceń
> zgodnie z książką chciałem sprawdzić efekt wpisując polecenie z linii
> komend dsquery server -hasfsmo pdc
> w wyniku powyższego zapytania otrzymuję komunikat:
> Error code = 0x8000500d
> Wpisz dsquery /?, aby uzyskać pomoc.
> Czy ktoś wie, co ten komunikat mówi ??? Literówka w linii poleceń
> została wykluczona.

C:\>err 0x8000500d
# for hex 0x8000500d / decimal -2147463155
   E_ADS_PROPERTY_NOT_FOUND adserr.h
# The directory property cannot be found in the cache.
# 1 matches found for "0x8000500d"

W zasadzie to efekt mozna sprawdzic po prostu przez ntdsutil sprawdzajac
jakie role widzi serwer (to znaczy gdzie je widzi), tudziez dcdiag i
inne narzedzia tego typu

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)