Re: RDP /console problemy z logowaniem Win 2003 EE

Autor: PM <molagp_at_autocom.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 15:23:48 MET DST

> Ty znasz swoje środowisko.
> Co do meritum zawsze możesz zgłosic problem do MS Premium Product Support.

Wiem, ale ten problem był już zgłaszany przez kilka osób. Gdyby system nie
wpuszczał mnie wogóle to może bym to jakoś przyjął. Ale mnie najbardziej
zastanawia dlaczego samo "zapukanie" powoduje odblokowanie możliwości
logowania.
Jeszcze jedna ciekawa rzecz to logi, według nich logowanie kończy się
sukcesem, niema żadnych błędów. Dlaczego, skoro faktycznie nie jestem
logowany?

PM