Re: RDP /console problemy z logowaniem Win 2003 EE

Autor: PM <molagp_at_autocom.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 14:41:47 MET DST

Użytkownik "Ziemek Borowski" <ziembor.news@ZiemBor.Waw.PL> napisał w
wiadomości news:slrnf4r6to.7g7.ziembor.news@tau.ceti.pl...

> interakcje częsci idiotycznych programów?

W tym przypadku niema to żadnego znaczenia.
Po wejściu przez Vnc mogę sie zalogować bez żadnych problemów, natomiast
przy próbie wejścia przez terminal na sesje 0 (console) już się nie da.

 A co do potrzeby wejścia w ten sposób, to jest jedno wytłumaczenie - pod
terminalem nie mam fizycznej karty dźwiękowej a media encoder inaczej nie
weźmie dźwięku :-(