firewall i domena win2003

Autor: Maciej Jurkiewicz <mj_at_pwserverNOSPAM.dabrowa.pl>
Data: Fri 18 May 2007 - 13:37:02 MET DST

Yo.
Sieć 150 kompów, Serwer Win2003 Active Directory.
Z poziomu admina z serwera wchodze na jeden z komputerów poprzez UNC
\\192.168.11.44\c$
i ładnie mi wyświetla zasoby.
Natomiast wchodząc na \\192.168.11.54\c$ wyrzuca mi że nie można odnaleźć
ścieżki sieciowej.
Oba komputery są włączone i oba widzą zasoby na serwerze Win2003.
Na ping odpowiada mi ten z końcówką 44 natomiast ten z końcówką 54 nie.

Czy jest jakaś możliwość, żeby wyłączyć firewall na komputerze z końcówką 54
(bo zakładam, że to właśnie firewall windowsowa blokuje) zdalnie z poziomu
serwera???

Pytam dlatego, że komputerów do których nie mogę się dostać jest dość dużo i
nie
chce mi się biegać do każdego z nich indywidualnie, żeby firewalla wyłączyć.

pozdro. mj