Re: Poradźcie coś - aplikacja DOS

Autor: PaulS <pawcioosNOSPAM_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 May 2007 - 17:14:41 MET DST

Piter napisał(a):

> [...]

Czy Tobie się udało?

> Za duzo zabawy. Rozumiem ze w configu nie zmienie?

Niestety nie da sie, pisali to na forum. Trzeba przekompilować. Ja
właśnie poległem, mam teoretycznie już wszystkie nagłówkowe pliki ale
kompilacja się wywala. Spróbuje napisać na forum, bo szkoda żeby nie
działał.

> Widac firma Insert ze swoim Subiektem 5 jest w mniejszosci.

No nie wiem czy w mniejszości, liczba sprzedanych programów sama mówi za
siebie.

Pozdrawiam Paweł