Re: Tryb pracy dysku SATA

Autor: <fuzzy80_at_gmail.com>
Data: Thu 17 May 2007 - 15:10:56 MET DST

> Polecam zapytać na pl.comp.os.ms-windows.winnt
>
> Ja sam nie powiem, bo nie próbowałem nigdy podglądać trybu
> pracy SATA pod Windows. Może niektóre sterowniki pokazują
> we właściwościach mostka lub dysku -- sprawdź.
>
> Ustawiam FUT na grupę o Windows.

Dzięki za informacje.

Zatem pytanie kieruję tutaj:
w jaki sposób sprawdzić w jakim trybie działa dysk twardy SATA. Zależy
mi na uzyskaniu informacji czy dysk pracuje w trybie 1,5Gb/s czy 3Gb/
s. Dysk twardy jest standardu 3Gb/s. Czy jest jakiś soft pod Windows
(Everest, Sisoft Sandra nie wyświetla tej informacji).

--
Pozdrawiam,
  Marcin