Re: Autostart z pendrive'a a wirusy

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Wed 16 May 2007 - 13:19:50 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:f2ctnk$hrr$1@opal.icpnet.pl...
> Ostatnio obserwuję bardzo duże rozpowszechnienie wirusa Perlovga. Jak się
> pójdzie do kogoś z pendrivem to jest duże prawdopodobieństwo, że wróci się
> z plikami host.exe, copy.exe oraz autorun.inf. I tu mam pytanie. Z tego co
> wiem to autouruchamianie działa na płytkach CD/DVD ale nie na
> pendrive'ach. Czyli to, że ten wiruch kopiuje się na pendrive'y wynika z
> tego, że kopiuje się do katalogów głównych wszystkich dostępnych woluminów
> a nie że jest to sposób jego rozprzestrzeniania się?
>
> --
> Grzegorz Niemirowski
> [...]

Potwierdzam Wiktora rozwiązanie ... wyłącza autorun na wsyztskich napędach
... no właśnuie szkoda, że na wszytskich ale io na to coś można poradzic ...
Wyłaczyć autorun TYLKO dla USB .... zatem do roboty Grzechu ... gzdieś
widziałem ten temat ...

--
Pozdrawiam  ... Exploris.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."