Re: Udostępnianie połączenia i usługi w LANie

Autor: menth0l <cementos_at_gmail.com>
Data: Wed 16 May 2007 - 12:55:49 MET DST

On 16 Maj, 12:38, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> Zajrzyj do zaawansowanych ustawień ICS.

Hmm, w zaawansowanych, w ustawieniach firewalla jest mechanizm, który
pozwala mi wskazać adres komputera obsługującego usługę dostępną dla
użytkowników internetu. Dodałem tam ssh, wskazałem porty i adres w
sieci lokalnej ale nic to nie dało. Nmap pokazuje port ssh jako
'closed'. Może użyłem nie tego co trzeba? Z kolei nie znalazłem w
zaawansowanych nic innego co pod temat by podchodziło.

Pozdrawiam,
Menth0l