domena+przekierowanie folderów

Autor: sg_pl <sg_pl_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 08:48:00 MET DST

Witam,

mam pytanie czy ustawienie w zasadach grupy na Win2003Srv.Std.
przekierowania folderu np. Moje dokumenty, działa dla stacji logujących się
do domeny czy tylko dla serwera i związanych z nim np. usług terminalowych.
Jeżeli tak to proszę niech mi ktoś napisze co robię nie tak, że mi to nie
działa. Ustawiłem różne zasady grupy i jak loguje się do domeny z końcówki
to one działają ale nie działa przekierowanie Moich dokumentów. Ustawiłem
przekierowanie dla wszystkich do jednego miejsca i jako sciezke wpisalem
\\serwer\%username%\Moje dokumenty ale po zalogowaniu na koncowce nic sie
nie zmienia. Co jest nie tak, skryptem mam zamapowany dysk usera i mam do
niego full dostep i na nim jest katalog Moje...

Dziękuję za pomoc

Sebastian